donderdag 2 februari 2012

Gemaakt op bestelling. Custom Order.

Voor alles is een eerste keer, zo ook voor haken op verzoek. Gisteren kreeg ik de vraag of ik de roosjes die in mij Etsywinkel staan ook in felle kleuren kon maken. Maar natuurlijk, graag zelfs. En of ik de rozenbroche ook in andere kleuren kon maken. Oeps, dat was wel een uitdaging omdat ik daar geen patroontje van had gemaakt. Maar dat is gelukkig ook gelukt, en ja, ik heb nu opgeschreven hoe ik die gehaakt heb, goed he?


Pin It

Pin It

Pin It



Ik ben best nieuwsgierig wat mijn opdrachtgeefster met die roosjes gaat doen, maar vond het te brutaal om te vragen...

8 opmerkingen:

Andina zei

Misschien aan een haarelastiekje vastmaken? Mijn dochter vond het geweldig.

Rika zei

Leuk zo in het geel.

Kara at Petals to Picots zei

I love these flowers! So pretty!! Thanks for sharing at my party :)

Amy zei

beautiful flowers!

Sara Francina zei

Heel mooi die bloemetjes!

Groetjes Franca

Unknown zei

Great flowers! LOVE the leaves with them. Thanks for sharing with us at Link It Up Thursday.

Six Sisters zei

Beautiful flowers!!! Thanks so much for joining us on "Strut Your Stuff Saturday." We loved having you and hope to see you back next Saturday with more great ideas! -The Sisters

Hani zei

I want these flowers.. :D Lovely..