donderdag 11 oktober 2012

Dutch Christmas - Hollandse Kerst!

Layout van mijn blog is nog niet helemaal zoals ik het hebben wil, maar 'k vond het nu wel weer eens tijd om wat foto's te plaatsen.

Mijn blog heb ik getracht een beetje een kerstsfeertje te geven omdat ik vanaf nu kerstspulletjes ga laten zien, als je nog niet in de mood voor kerst bent, je bent bij deze gewaarschuwd.;)

Hollandse Kerst - Dutch Christmas:


Nog een reden waarom ik mijn blog heb aangepast (tuttemerullen links en rechts wat opgeruimd).
Ik wil mijn foto's GROOT kunnen laten zien!
Doe ze niet allemaal groot hoor.





4 opmerkingen:

Meertje zei

super leuk.
Groetjes Miriam

Crystelle Boutique zei

How fun and 'gezellig" !!!!
Love it!

dovlinder zei

leuk hoor en kerst is bij mij ook al begonnen, liefs Dorinde

Anoniem zei

cute!